Birlikte Örmece

birlikte.ormece.com

2 Mart 2012 Cuma

Zebra

uzun zaman oldu elim varıp da birşeyler paylaşmayalı :( Hele hele son günler de acımız cok büyük.Rabbim dayanma gücü versin sana ve ailene canım arkadaşım :(
biz forumumuzda 21.etkinlik olarak zebra örmeye başladık.Tarihi 2 Mart-18 Mart olarak belirledim. Bizimle örmek isteyen tüm amigurumi severleri aramıza davet ediyoruz.
Ben arkadaşlarıma ön hazırlık olsun diye parçaları önceden örüp hazırladım.Dikilişi artık yarına :) desem de bir köpek dogaçladım bir ufak kuyruk için 2 haftadır bekliyor :( başta da dediğim gibi bugünlerde elimi birşeye süresim yok.Sevgilerimle......


ben gözler de yuvarlak şaşı göz kullanmayı tercih ettim.

2 yorum:

  1. Hımmm.Birileri yine atağa geçmiş!Am aşeker olmuş tatlımellerine sağlık.

    YanıtlaSil