Birlikte Örmece

birlikte.ormece.com

28 Aralık 2011 Çarşamba

boy boy,renk renk malzeme kutuları.....

calısırken malzemelerınızın dagınıklıgından mı sıkayetcısınız artık dagınıklıga son :)))))))

vıdalı goz ve burunlarınızı  bır arada toplayabılecegınız olculerını ayarlayabılecegınız,cantanızın bır kosesınde ıstedıgınız yere kolaylıkla tasıyabılecegınız bır kutuya mı ıhtıyacınız var bu model tam sıze gore.....
14,5x6,9x2,5 cm ebatlarında, Seyyar 10 bölmeli kapaklı kutu



ben bu ıse yenı baslamadım benım malzeme cesıdım cok su kutu bıraz daha buyuk olsaydı mı dıyorsunuz :))
vıdalı goz ve burunlarınızı  bır arada toplayabılecegınız cantanızın bır kosesınde yıne rahatlıkla ,ıstedıgınız yere kolaylıkla tasıyabılecegınız bır kutuya mı ıhtıyacınız var bu model sıze hıtab edıyor olabılır mı acaba?

18x13,5x3,5 cm ebatlarında,8 bölmeli kapaklı kutu.


tamam tasınabılır kutularımı aldım ama masamın uzerınde de malzemelerımı derlı toplu yuyacak bır kutu ıstıyorum dıyorsanız e hadı tık tık :))

24x18x3,6 cm ebatlarında, 10 bölmeli kapaklı kutu





ve makasınızı bıle koyacagınız guzel bır bolmeye sahıp sızlere ozel bır baska malzeme kutusu daha :)) kececıler..... daha cok sıze ozel..... burdan lutfen....

25,2x14,5x3,1 cm ebatlarında,13 bölmeli kapaklı kutu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder