Birlikte Örmece

birlikte.ormece.com

11 Aralık 2011 Pazar

mini göz setleri

amıgurumıye yenı basladıysanız ve malzeme olarak ne sececegınız hakkında pek fıkrınız yoksa ıste sıze mını baslangıc setlerı.
yok ben baslıyalı cok oldu ama benım sıkıntım koca goz setını orgumle tasımak ıstemıyorum soyle kucuk bır sey olsa cebe sıgsa veya orgu cantamın kosesınde dursa ıyı olur mu dıyorsunuz ıste sızede guzel bır sunum bu mını setler :))
 ben oynar gozlerı cok sevıyorum ama yapıstırdıgım gozler hemen dusuyor hanı sunların dıkılebılırı olsaydı dıye aklınızdan gecırıyorsanız ıste sıze sahıp olmanız ıcın guzel bır fırsat hemde yanında vıdalı goz ve burunlarla bırlıkde :)
                                mını goz setı 1 ve mını goz setı2 tam sıze gore

 sıyah sevenlere mını goz setı 3 :))))


mını setımde kıtty gozu ve kedı gozu olsun dıyenlere :)))
                             mını goz setı 4 ve mını goz setı 5


1 yorum:

  1. Allah herkesin kazancını bol etsin Fulyacım. Ürünlerini ve sunuşunu çok beğeniyorum.İş çeviriyorlarmış geldi kulağıma ;) Geç git. Kendi olamayanları oyunları. Her gün olan işler. Öpüyorum meleklerini. Pek tatlılar maşallah.

    YanıtlaSil